Ceumed – Bio-Oil bevezető kampány

Elindult a Bio-Oil bőrápoló olaj magyarországi bevezető kampánya. A forgalmazó Ceumed Kft. a BellaCom-ra bízta a kampánnyal kapcsolatos médiafeladatokat, a kreatív ügynökségi munkát az Effektív-Art Reklámügynökség látja el.

A kampány gerincét a televízió képezi, melyet 1/1 sajtóhirdetések egészítenek ki, az elsődleges célcsoport többszöri elérése és emlékeztetése céljából. Az országos TV kampány széles csatornamixszel fut az Atmedia és az R-Time portfoliójában, többféle 15 másodperces szpottal. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „A 2016-os év jelentős változásokat hozott a televíziós reklámértékesítésben. Korábban költséghatékonysági okokból csak a legnagyobb hirdetők számára volt opció, hogy egyszerre jelen legyenek mindkét országos kereskedelmi csatornán, azonban a kétpólusúvá vált piac és a TV2 önálló szpot értékesítésének megszűnése ezt ma már lehetővé teszi, ami kedvező változás.”

A kreatív munkáról Bősze Balázs, az Effektív-Art account directora elmondta:

„Mivel a bevezető kampány kifejezetten a brit testimonial spotok adaptációja köré épül, izgalmas kihívás volt olyan verziókat készítenünk, amik a magyar nők számára is hitelesek és meggyőzőek tudnak maradni. A brand általános kommunikációja itthon talán szokatlanul konkrétnak, közvetlennek tűnhet, külföldön azonban pontosan ezek a jellemzők teszik igazán emberközpontúvá a terméket. Úgy gondolom, hogy az így elkészült reklámfilmek a magyar célcsoport számára is ezt a benyomást keltik majd.”

Téglás András, a Ceumed termékmenedzsere elmondta:

„Izgalmas dolog egy ilyen szokatlanul visszafogott hangvételű és letisztult kampányon dolgozni. Sokan talán félnének egy ilyen koncepció elindításától, nekünk azonban megkönnyíti a helyzetünket az a tény, hogy ez a megközelítés -ahogy maga a Bio-Oil brand is – már a világ számos országában bizonyított. Őszintén bízom benne, hogy itthon is pozitív fogadtatásra talál valamint, hogy maga a termék is sokak problémájára nyújt majd hatékony megoldást!”

Forrás: Médiapiac.com


Miranda Kerr is Bio-Oillal hidratálja az arcbőrét

A Look.co.uk szerint Miranda Kerr is Bio-Oillal hidratálja az arcbőrét esténként: „Lefekvés előtt egy pár csepp Bio-Oilt masszírozok az arcbőrömbe” – idézi az oldal az ausztrál modellt. Részletek…


Katalin hercegnő is Bio-Oilt kent a bőrére

A US Weekly magazin szerint Katalin hercegnő is Bio-Oilt kent a bőrére állapotossága alatt és után is, hogy segítsen megőrizni bőre rugalmasságát.

Részletek…


Khloé Kardashian is Bio-Oilt használ

Az Allure magazin szerint nemcsak Kim, de testvére, Khloé is előszeretettel használja a Bio-Oilt: „Szeretem a Bio-Oilt! Olcsó! Az egész testemre kenem.” Részletek…


Kim Kardashian és a Bio-Oil

A Cosmopolitan és a Hello Magazine szerint Kim Kardashian előszeretettel használja a Bio-Oilt, mert az „segít megelőzni a szemek körüli ráncok és a testén jelentkező striák kialakulását”. Részletek…


Kisminta igénylés
x

Kisminta igénylés

Kérjük, minden mezőt töltsön ki, hogy a mintát el tudjuk küldeni Önnek!

 Adataim marketing célokra felhasználhatóak. Részletek

Vásárlás