Várandós vagy? 10 tanács, hogy könnyebben viseld a hőséget

Egyre melegebb az idő, s bár sokakat megvisel a hőség, a kismamák számára – főként az utolsó trimeszterben- különösen nehéz elviselni.
Hoztunk néhány tanácsot, hogy könnyebben viseld a kánikulát!

10 dolog, amit minden kismamának tudnia kell

1.Kerüld a napozást!

A hormonális változások miatt a bőröd könnyebben leég és a májfoltok is gyorsan káros kialakulnak. Séta közben is válaszd az árnyékos oldalt, viselj kalapot és használj fényvédő krémet!

2. Tölts sok időt vízparton!
Hűsölj az árnyakban, mártózz meg a habokban! Csak óvatosan, a fertőzés veszély miatt a közfürdőket és a strandokat jobb, ha elkerülöd, de a természetes vizeket és a kerti medencét kiélvezheted! Fontos, hogy ne menj be se hideg, se túl meleg vízbe! Pihenj, relaxálj az árnyékban, a következő nyarad már nem lesz ilyen nyugis 😊

3. Éljen a kényelem!

Viselj laza, könnyű ruhákat, lehetőleg jól szellőző, természetes anyagból készülteket! Világos színűeket válassz és figyelj, hogy sehol se vágjon be, szorítson el! A cipőválasztás során kerüld a gumiból és a műanyagból készülteket; és figyelj arra is, hogy a pocakod miatt nem érdemes olyat választani, ami csatos, mert nem lesz könnyű becsatolni.

10 dolog, amit minden kismamának tudnia kell

4. Óvatosan a klímával

Bármennyire jól esik a hideg, ügyelj arra, hogy a kinti és a benti hőmérséklet különbsége ne legyen több 8 foknál.

5. Sport csak reggel vagy este

Ha kismamaként is sportolsz, legyél különösen óvatos nyáron! Ha a kültéri sportok híve vagy, csak a reggeli és az esti órákban hódolj szokásodnak és akkor is csak mértékkel!

6. Utazni vagy sem?

Nyáron mindenki útra kell, neked sem kell kimaradnod! Repülővel a terhesség 32. hetéig ajánlott az utazás, ha problémamentes a terhességed. Kerüld azonban az egzotikus országokat, ahová védőoltás szükséges! Ha autóval indultok útnak, pár óránként álljatok meg egy rövid szünetre, sétálgass, nyújtóztasd ki tagjaidat.

7. Nyári étrend

A nyers hús és a tojás évszaktól függetlenül tilos, de a hőség miatt minden élelmiszerrel legyél óvatosabb! Csak olyan ételeket fogyassz, amelyek frissen készültek. Egyél sok gyümölcsöt és zöldséget, de csakis alaposan megmosva! Ezek nemcsak a vitaminok és ásványi anyagok pótlására kiválóak, hanem rengeteg folyadékot is tartalmaznak.

10 dolog, amit minden kismamának tudnia kell

8. Figyelj a hidratációra!
Mindenki számára fontos a megfelelő folyadékbevitel, de kismamaként különösen oda kell figyelned a kellő mennyiségű vízfogyasztásra! Bárhová mész, legyen nálad egy palack víz! Ha túl unalmasnak találod, akkor se cseréld le cukros italokra, inkább dobd fel citruslével vagy friss gyümölccsel!

9. Vegyél vissza

Vagány dolog várandósan is aktívnak lenni, jót tesz neked és a babának is, de ne ess túlzásba! Ne most akarj egy nap alatt nagytakarítást végezni vagy 6 fogásos vacsorát főzni.

10. Pihenj, amennyi jólesik!

Fontos, hogy eleget pihenj. Áldott állapotban mindenki aluszékonyabb és könnyebben elfárad, különösen igaz ez a nyári hónapokra. Pihenj, amikor csak jól esik és egyáltalán nem ciki szundítani egy rövidet ebéd után! Lazíts, relaxálj, érezd jól magad!

Kisminta igénylés
x

Kisminta igénylés

Kérjük, minden mezőt töltsön ki, hogy a mintát el tudjuk küldeni Önnek!

 Adataim marketing célokra felhasználhatóak. Részletek

Vásárlás